Меню

Коментарі головного бухгалтера Пісочинської селищної ради В.О. Чернопіщук щодо виконання бюджету селища за 2014 рік.

Бюджет Пісочинської селищної ради за 2014 рік по доходах виконано: по загальному фонду в сумі 16304,8 тис. грн, або 103,5% (без урахування трансфертів), по спеціальному фонду в сумі 6970,8 тис. грн, або  119,1% (без урахування трансфертів).

Бюджет Пісочинської селищної ради за 2014 рік по видатках виконано:

По загальному фонду — в сумі 16023,8 тис. грн, або 90,6 % від уточненого плану;

По спеціальному фонду — 11015,9 тис. грн, або 60,4% від уточненого плану. Показники виконання бюджету по спеціальному фонду могли бути вищі, але вони такі у зв’язку з несвоєчасним перерахуванням грошових коштів Державним казначейством та відмовами переможців тендерних процедур укладати договори на виконання робіт із – за нестабільної економічної ситуації. Також надання субвенції з обласного бюджету в жовтні негативно вплинуло на виконання плану, оскільки за такий короткий строк неможливо виконати проектні та будівельні роботи.

Станом на 01.01.2015 року за виконані роботи, надані послуги, отримані товари зареєстровано кредиторську заборгованість на загальну суму 2473,4 тис. грн. Це значить, що виконано роботи з капітального ремонту доріг, спортивного майданчика, поточні ремонти, надані послуги з утримання бюджетних установ, благоустрою, придбані матеріальні цінності, та інше, але у зв’язку  з тим, що не виділені ліміти органами Державної казначейської служби України на проведення видатків за незахищеними статтями бюджету за відсутністю наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку, оплату не проведено. Підрядні організації та постачальники у вересні – грудні 2014 року виконали роботи, надали послуги, товар, а кошти  отримають, можливо, у лютому – березні 2015 року. Наприклад, роботи з реконструкції ДНЗ «Теремок» виконані у жовтні — листопаді 2014 року на суму більше 500 тис. грн., але оплату ще не проведено. Для порівняння: курс долара у жовтні складав 13 грн., а в лютому – 26 грн., що впливає на вартість матеріалів та послуг.

Така ситуація із затриманням проведення платіжних доручень існує майже з 2012 року. Найгірше становище з проведенням видатків було у 2013 році, коли оплата не проходила з липня місяця і до кінця 2013 року. Кредиторська заборгованість за 2013 рік оплачувалась частками и була погашена  у липні 2014 року. Треба подякувати підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам – підприємцям,  які, не зважаючи на такі проблеми з оплатою за виконані ними роботи, надані послуги, все ж продовжують виконувати роботи співпрацювати з селищною радою. Та перш за все, слід відзначити особистий внесок селищного голови Чернобая О.В., який за рахунок досвіду та авторитету знаходить важелі впливу на підрядні організації, що виконують роботи в борг, створюючи цим підстави для стабільного розвитку селища.