Меню

Пісочинська селищна рада інформує

Заява про екологічні наслідки експлуатації школи в мікрорайоні «Мобіль»

сел. Пісочин Харківського р-ну Харківської обл.

 

Межі ділянки: схід, південь – багатоповерхові житлові будинки, північ – річка Уди, захід – вул. Технологічна. Площа ділянки – 1,372 га. Проектом планується розміщення триповерхової будівлі школи з цокольним та технічними поверхами. На ділянці школи передбачені зони: навчально-дослідна, спортивна, зона відпочинку та господарська, для зручності автомобілістів виділені стоянка та гостьова парковка автомобілів, територія огороджується. Будівля школи підключається до існуючих та запроектованих селищних мереж водопроводу, каналізації, електропостачання, теплопостачання.

Водопостачання – від запроектованої мережі по вул. Технологічна, гаряче водопостачання – від зовнішніх теплових мереж. Запроектована самопливна мережа побутової каналізації слугує для відводу стічних вод від школи. Стоки скидаються в каналізаційну насосну станцію, збудовану на перспективу. Виробнича каналізація слугує для відводу виробничих стічних вод від мийок столового, кухонного посуду та трапів, розміщених в цих приміщеннях. У мийках кухонного та столового посуду встановлені жироуловлювачі. Скидання виробничих стоків здійснюється в запроектований колодязь, розміщений на мережі побутової каналізації.

Дощові води з покрівлі будівлі, лотка біля паркану школи, дощоприймачів відводяться в зовнішню мережу дощової каналізації. Скидання поверхневих вод від будівлі запроектовано в лотки проїздів і далі в зливоприймальники. Скидання дощових вод здійснюється в яр.

Ґрунт та рослинність. Передбачено створення твердого покриття проїздів та тротуарів, планується високий ступінь благоустрою території школи із створенням: навчально-дослідної зоні, на якій передбачена висадка плодового саду та ягідників, овочевих та польових культур, квітково-декоративних рослин; майданчиків для урочистого шикування; великого стадіону. На вільних від забудови ділянках планується висадка ялин, листяних дерев, кущів, газонів, створення квітників; по периметру земельної ділянки передбачена захисна земельна смуга (дерева, кущі, газон).

Тверді побутові відходи. У всіх приміщеннях передбачаються офісні корзини, на майданчиках для відпочинку встановлюються урни, передбачений майданчик для встановлення сміттєзбиральних контейнерів, вивіз сміття по договору на полігон ТПВ. Відпрацьовані люмінесцентні лампи зберігаються в спеціальних металевих ящиках у господарських приміщеннях та вивозяться на утилізацію у відповідності з договором. Одноразова паперова та поліетиленова тара, в якій в їдальню надходять харчові продукти збирається в сміттєзбиральні контейнери та вивозиться на утилізацію у відповідності до договору. Харчові відходи їдальні накопичуються в ємностях із нержавіючої сталі і далі відвозяться в камеру харчових відходів з холодильниками. По мірі накопичення харчові відходи відвозяться на полігон ТПВ.

Повітряне середовище. Кількість джерел викиду забруднюючих речовин в атмосферу – 5. Пріоритетними забруднюючими речовинами, що викидаються джерелами викидів в атмосферу, є: оксид вуглецю, двооксид азоту, вуглеводні граничні С12-С19, ангідрид сірчистий, акролеїн, натрію гідроксид. Найближчий житловий будинок розташований на відстані 20м від джерел викидів забруднюючих речовин. Результати проведених автоматизованих розрахунків забруднення атмосфери по програмі «ЭОЛ» версія 3.5 показали, що максимальні приземні концентрації всіх забруднюючих речовин на границі найближчих житлових будинків складає менше 1 ПКД з урахуванням фону по всім інгредієнтам, що задовольняє санітарні та екологічні норми. Валовий викид забруднюючих речовин в атмосферу складе 0,29 тонн в рік. Рівень звукового тиску відповідає СП №3077-84 «Санітарні норми допустимого шуму на території житлової забудівлі», необхідності у додаткових заходах щодо шумоізоляції немає.

Таким чином, в результаті проведеної оцінки впливу даного об’єкту на зовнішнє природне середовище можна зробити висновки, що експлуатація школи не матиме негативного впливу на водний та повітряний басейни, ґрунтовий шар та біоту, дозволить зберегти екологічний баланс в районі її розміщення з мінімальним впливом негативних факторів, що діють на ґрунт, рослинність, повітряний простір, водні ресурси та інші компоненти природного середовища при їх експлуатації.

Результати проведення комплексної державної будівельно-інвестиційної експертизи проекту школи в м/р «Мобіль» буде повідомлено додатково.

Школа Мобиль 2